Monday, January 24, 2011

Lelaki Misteri

Seorang teman pernah bertanya padaku "Arina, ko nak ke dengan lelaki misteri? Menyusahkan je la." Terdiam aku seketika. "A'ah kan... xmo la aku. Pening pulak aku nanti." Dialog ini kami bualkan ketika berbicara tentang seseorang.

Itulah jawapan yang aku berikan pada si teman. Hasil dari tindak balas logikku ketika itu. Iyalah, sapa aje yang nak dengan orang yang misteri ni kan? Lebih banyak susahnya dari yang senang. Kesabaran yang tinggi juga amat diperlukan di sini. Tetapi mungkin ada juga kemanisannya di sini. We never knows....

Tetapi realitinya, kalo dah jodoh, tak ke mana. If lelaki yang misteri itu, memang sudah tertulis jodoh aku, aku redha dengan ketentuanNya. Mungkin ada hikmah disebalik semua ini.

Persoalannya sekarang, siapakah lelaki misteri itu? :)

See ya!

No comments:

Post a Comment