Friday, January 7, 2011

Blog

Seorang kawan menyatakan pendapatnya bahawa orang yg ada blog ni adalah attention seeker. Mereka tergolong di dalam 2 kategori.

1. Tak kawen lagi
2. Dah kawen but lonely

Anda setuju???

Bagi aku, it depends. Apa niat orang tu nak tulis blog. Seperti aku belajar last sem dalam subject Executive Computing. Blog ada macam2 jenis. Dan ia adalah salah satu channel untuk mendapatkan informasi bagi yang membacanya. Dan ia juga adalah channel untuk luahan rasa & pendapat bagi penulisnya. Dan di situ juga ada pro & con. Tak lupa +ve & -ve juga. Jadi sekali lagi, ia terpulang kepada setiap individu untuk menilainya.

Aku malas nak argue. Aku nak dengar je pendapat dia. Walaupun aku termasuk dlm kategori pertama yang dia nyatakan. Terasa skit di situ. Huhuhu... But, ada aku kesah??? Orang kata diam itu kadang2 adalah lebih baik ;)

Akan tetapi, dia adalah pembaca blog orang yang tegar. Camna tu? Cuciter... Cuciter...

See ya!!! :)

No comments:

Post a Comment