Friday, January 7, 2011

Vitamin B

Alhamdulillah. Syukur kepada Allah. Akhirnya Vitamin yg di nanti2kan untuk mengembalikan tenaga kami, telah pun dapat. Walaupun advance sajo. Tp ia dah memadai. :)

Akhirnya setelah 2 kali appoinment Cik Natrah cancel. Disebabkan ketidakcukupan wang :) Hari ni, aku dengan bangganya pi PERODUA untuk memberi upah kepada Cik Natrah terchenta. Ari ni wat major servis. Dengan kata lain ari ni Cik Natrah buat complete package. Spa, saloon, medi, pedi & massage. Pergh!!! Suku Vit B kat dia sajo... Tp xpa Nat. Kamu dah banyak berjasa padaku. Aku akan bagi yg terbaeekkkk punya kat ko. Promise me that u will be a good buddy k... ;)

Untuk kali ni punya servis, ia memakan masa almost 3 hours. Mak aii... Sampai tersenguk2 den tunggu. Nasib ada national geographic channel yg menarik. Sampai leh tgk 3 rancangan tu... Nak kata org ramai, tak gak. Ntahlah labu...

Settle Cik Natrah, lps ni nak meyetelkan hal Incik Nusa Nine lak. Uish!!! Tanggungan aku ni byk hal la pulok time aku dpt vitamin B ni. Abih kat mereka je la advance kali ni. Tp tidak mengapa. Aku bersyukur. Time mereka memerlukan, aku ada duit. Kalo tak, aku nak cekau mana? Now, berdoa harap2 ada la balance vitamin B coming soon. Harap2nya ada... :) Mari kita berdoa supaya dipermudahkan segalanya...

See ya!!!

No comments:

Post a Comment