Thursday, June 16, 2011

KESIHATAN

Hari ni pepagi dah dapat panggilan 'Maut' dari consultant aku kat FF. Pergh... ko ingat lagik kat aku ye? Huhuhu... Dia saja tanya kabo kat aku. Katanya, awat lama dah tak menjenguk gym? Hahaha... Aku cakap aku busy. Serius, memang aku busy sey. Lagipun aku kena jadi manusia 'mata duitan' sekarang ni. Mana la ada masa nak pi. Walaupun keinginan membuak2 nak pi. Tapi... ada menda yang lebih penting nak di dahulukan.

Tapi kan KESIHATAN juga amat penting. Now I have to choose. Or maybe have to balance it. But, now I have opportunity to do what I'm doing now. Takkan nak let go macam tu je. Esok2 tak tau, ada lagi tak kesempatan ini. Erm... saya di dalam delima.

Paling tak larat dia cakap 'u dah kurus dah tak mau exercise ke?" Waklu aku kurus. Aku telah menternak lemak dgn jayanya sejak meninggalkan aktiviti sehat ni wey. If aku g gym balik ni, mesti aku pancit. Tak mcm dulu. Dan yang pasti aku takkan jumpa dulu ngan 3E untuk settlekan my sessions. Aku kasi stamina aku ada dulu, baru aku pi ngadap dia. Amacam brilliant tak idea aku? Kikiki... Masa tu, dia nak belasah aku habis2an pon xpa. Aku kena doa banyak2 supaya dia lebih rileks & cool. (",)

Tapi... Persoalannya... Bilakah aku akan menjejakkan kaki ke sana lagi??? Tanda tanya yang aku sendiri tak tau nak jawab. Camne tu? Tulunnnnnnnnnnn... Buang segala alasan yang ada!!!

See ya!

No comments:

Post a Comment