Saturday, October 30, 2010

Ke Jalan TAR

Weekend dtg lagi... Apa yg aku akan lakukan yer????

Jeng... Jeng... Jeng... Aku kena jd driver mak ngan abah hari ni. Mak ajak g Jalan TAR... Ermm... mak aku mmg suka ngan Jalan TAR. Aku ikut jer... Niat di hati nak jd anak yg berbakti pada mak ngan abah ;)

Around kul 9 lebey, br gerak. smpai KL dh dkt kul 11. Jammed ko... Lupa yg next week dh deepavali. Jd kaum india ramai la nak bersoping. Yg kitaorg ni sama nak bersoping apa hal? Huhuhu... Rasa mcm kat bombay je td. Tp, best gak tgk gelagat org soping raya ni. Itulah uniknya Malaysia...

Dpt la ngepau mak 2 pasang kain. Senin ni nak anto kat Zairul. Utk wedding Piza ujung bln dpn. Yeahhh... akhirnya dpt gak bj. W/pon tak mengikot tema sgt. Takpa... Asalkan bj baru.. I loike... Tima kasih mak... ;)

Sgt penat la ari ni. Sbb ngadap jln jammed. Apapun wa tabik sama mak wa. W/pon selama ni, dia duk je kat sblh abah. Tak pernah bwk keta. Tp, dia tau, jln2 nak ke KL. Ari ni aku belajo 2 jln. Along respect la kat mak!

See ya! :)


No comments:

Post a Comment