Saturday, October 23, 2010

Before final - Part 1

Badan nak demam. Bkn sbb study kuat sgt. But keje keras kat gym 2 ari berturut2. PT aku kalo bad mood, mmg aku jd mangsa. Dia blasah aku abis2an... Apa nak wat, dpt PT yg beremosi... redha je la... tp sesekali aku kena warn gak mamat nie. Nasehat akak utk adeknya... bole??? hihihi...

Tgh berkira2 samada esk nak on training ke tidak. Tak leh jd nie. Den nak exam next week. Org kata, skrg tahap kritikal. Hv to decide by tonight. Jd can inform him. But, I nak achieve my target. Syg nak cxl... Camne ek??? Alahai...

Dlm bz nak exam tu, sempat gak tgk movie ngan rohani. Tgk cite 'Life Is We Know It'. Lakonan Katherine Heigl & Josh Duhamel. Layan la crita ni. Sbb takyah nak pikir sgt. Crita simple but hv a msg.

Okela... tak larat rsnya. kapla suda pusing. To be continued.

See ya...

p/s: br sms incik pt, utk cxl training esk. btmbh bengang la dia ngan aku.... hihihi...

No comments:

Post a Comment