Monday, June 21, 2010

Kenduri-Bhg 1

Alhamdulillah...
Semuanya berjalan dgn lancar. Ada la skit2 kekurangan. Tp normal la kan. Nobody perfect ma...
Kpd kawan yang dtg tu, diucapkan terima kasih.
But the most important person yg perlu diucapkan terima kasih ialah Abah ngan Mak. Bertungkus lumus mereka. TIMA KASIH ABAH. TIMA KASIH MAk. Saya sgt terharu dan beruntung jadi anak mereka...

Phew... byk menda yg nak diupdate pasai kenduri ni. Sgt banyak. Tp spt biasa tiada gambo ye. Aku mmg totally lost psl menda ni... adoyai...

As usual PAMA dh ada kat umah start ari rabu. Biasa le nak ngemas apa yg patut. Almaklum anak mereka ni sgt 'rajin'. Hehehe... Yg penting aku sgt suke...

Jumaat aku dah start mencotikan diri. Ni ada cite kelako. Bole tak mak aku pepagi dah tepon aku? Motif, malas nak naik tangga. Aku plak standard bgn lmbt la kan. Dah katanya coti. Haruslah sayang nak tglkan tilam aku yg empuk tu. Aku dah buat muka konpius. Hah? apsal lak mak tepon aku. Sepantas kilat la aku pi turun bawah. Bertanya kabo. Apa ke halnya... Ler, ghupanya nak mengajak aku ke pasar borong beli lauk. Mak... ooo... mak... ;)

Ber3 kami ke pasar borong. Mencarik bahan2 yg diperlukan. Bahan2 tuk kenduri, mlm nanti baru nak dicarik. Pg ni carik dolu bahan2 untuk lunch. Sbb kat umah aku langsung takda menda untuk dimasak selain sardin dlm tin dan telo. Ptg ni atok, nenek, acik2 dr kg dah nak sampai. Takkan nak jamu ngan ikan sardin kot.

To be continue.

See ya...

 

2 comments:

  1. Ermm.. makanan banyak pilihan, dan semua sedap.. diet aku hancuss.. tapi tq sbb jemput aku.. hehe.

    ReplyDelete
  2. :)
    sori ye ikan...len kali aku g umah ko...dok dok makan makan..

    alwizzz...luv u pren...

    ReplyDelete