Thursday, May 13, 2010

Piala Thomas

Pergh... Mlm yg penuh debaran.

Skrg ni sana sini org tgh hot bercerita psl Piala Thomas. Stlh sekian lama tak menghabiskan masa bersama2 depan tv ngan adik aku (channel 801 punya pasal la ni-later aku cite), mlm td kitaorg dgn semangat sukan & 1Malaysia yg sgt tinggi tlh menonton Malaysia vs Denmark.

Hahaha... Adamaya aku pun ntah ke mana. Xpa dh kautim ngan Mira suh downloadkan. Later bole tgk. Nasib baik Malaysia lwn China esok, bukan hari ni. Jd bole la aku tgk episod akhir Adamaya.

Paling best tgk masa Wong Choong Hann (WCH) & beregu bidan terjun (Zakry Latif & Hoon Thien How) main. Phiew... Dada sokmo berdegup kencang. Yg paling best adik aku la, dia punya stress masa game WCH sampai dia amek penyapu&mop utk menyapu+ngemop lantai. Hahaha... Aku ilek je baring2 dpn tv. Aku jeling manja je kat dia. Bagus gak, slalu2 la ko stress dik. Bersih umah. Along suke... Lupa plak aku nak suh dia ngemas bilik aku. :)




Masa si Apis ni main, kitaorg mcm tak konpiden je. Dia main sgt cool. Tu yg kitaorg kutuk tak henggat. Tak kesah la bro, dah tu cara ko bermain, yg penting ko menang. Sbb mamat Persson ni nampak sgt kegelabahannya berbanding dgn kecoolan si Hafiz ni. Apa pun bro, walaupun ko cool,lemah lembut,sopan santun (amek skrip dlm filem syurga cinta) ko tlh menjadi wira yg menyelamatkan Malaysia utk masuk ke semi final. TAHNIAH.

Bertemu China di separuh akhir, mmg nmpak mustahil nak menang. Tp mungkin ada keajaiban akn berlaku. Who knows? Hopefully semangat pemain2 Malaysia makin membara untuk berjuang menentang China. MALAYSIA BOLEH!!!

See ya...


No comments:

Post a Comment