Tuesday, May 25, 2010

Jangan Bersedey lagi...

Lama dah tak update blog.
Bila ada mood ni, mode xbest plak.
Tp, tak kesah la.
Asalkan ada luahan yang aku nak coretkan.

Hari ni dalam sejarah.
Kebenaran telah terbentang di depan mata.
Sbg hambaNya aku redha.
Mungkin ada hikmah di sebalik semua ni.
Yg pasti I got a lesson from this story.

Sedey ke aku?
Aku sendiri tak tau nak describe mcm mana.
Mungkin perasaan ini lebih kepada keciwa.
Sedey bagai nak rak tu idak la.
Bak kata org belum kena dgn regunya.
Ya Allah, jauhkan la aku dgn kesedihan, pabila reguku sudah kutemui.

Jadi, mari kita tinggalkan semua perasaan yg kurang enak ini.
Lempar ia jauh-jauh.
Kerana perjalanan masih jauh.
Masih banyak lagi dugaan dan cabaran yg akn aku tempuhi dlm idup ni.

Be strong girl!!!

See ya...


 

2 comments:

  1. uit. pe cer beb? nape sedey?

    ReplyDelete
  2. nanti kita jumpa aku cer ek...
    tp time tu dh basi kot.

    ReplyDelete