Thursday, July 29, 2010

Sapa kata???

Kalo ati tak kuat nak hadapi suma ni, nak je rasanya tinggalkan sumanya.
Tp, tanggungjawab aku sangat banyak dan berat. Kena fikir panjang untuk tinggalkan suma ni.

Jadi... kena selesaikan apa yang telah dimulakan sampai ke penghujungnya...
Harapnya aku diberikan kekuatan olehNya untuk menghadapi suma ni dengan tabah dan sabar.

Sapa kata keje seketeri tak mencabar? Bagi aku sometimes la. And depends with the situation. Lagi2 time mcm ari ni. Stress seh!

Apapun bos aku ttp terbaek. Itu mmg tidak dpt disangkal. Sangat bersyukur dpt bos yg mcm ni. Yang tak best tu aku akn trus je delete from my memory. Tak elok simpan lelama. 

Lambat dtg class dah biasa. Ponteng class? Pepaham sendirik la ek. Apapun, I'm happy with my life now. Eventhough penat, stress, nak terkangkang, etc. But this is my choice. So, just carry on with flying colors. Perhaps. :)

See ya...


No comments:

Post a Comment